derde week - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu derde week - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu

derde week

Door: joycenaarmalta

Blijf op de hoogte en volg Joyce

01 April 2012 | Malta, Valletta

Derde week

Maandag 19-3

Maandag hebben we eerst ontbeten en toen zijn we met de bus naar Sliema gegaan en toen met “cruiseschip” naar Comino. Toen met een bootje door blue lagoon gevaren en de grotten bekeken van binnen en een aantal hele mooie foto’s gemaakt ! Toen nog gezellig met zijn alle bij het water gezeten en gekletst. Toen na anderhalf uur ? Weer op de cruiseboot langs de andere kant van het eiland. Het duurde vort een beetje lang.. maar het was een leuke tocht ! ’s Avonds weer uit geweest voor het avondeten.

Dinsdag 20-3

Het zelfde als elke doordeweeks dag eigenlijk… Maar dan alles een half uur eerder want we waren maandag vrij.. het was namelijk een public holiday. En als er een dag vrij is hebben we 1 uur langer les in totaal. School begint 30 min eerder en eindigd 30 min later. Toen naar wat winkeltjes geweest met Danka en ook eventjes cornflakes gehaald en wat shampoo en drinken. ’s Avonds met zijn 10en ofzo naar Rokna geweest. Het oudste Italiaans restaurant hier. Het is er helemaal niet duur en het smaakt erg goed. Het was erg gezellig !

Woensdag 21-3

Het zelfde als elke doordeweekse dag. ’s Middags na school weet ik niet egt meer wat ik gedaan heb.. ’s avonds lekker cornflakes gegeten ! ;d En daarna met mijn broertje die wel schattig kan zijn op skype geskypt ! haha. Was wel grappig. Daarna nog flink gefeest at havana en Native bar en Footlooseeeeeeeeeee ! ;d was toppie natuurlijk ;d

Donderdag 22-3

Weer gewoon school.. Na school naar Sliema geweest met Mirjana en geshopt ;d was kei gezellig en een broek en vest gekocht. Mirjana natuurlijk weer wat meer ;p en schoenen uiteraard.. (ze is beetje schoenenverslaafd xd) ’s Avonds naar de Burger King geweest omdat Ane dat al een paar dagen achter me kaar wou maar we dat niet deden.. Was gezellig.;d Donderdagavond na het eten nog wat wezen drinken en toen nog wat gemsnt en geskyped met lieve vrienden. : ). Pas laat in slaap gevallen omdat ik niet kon slapen..

Vrijdag 23-3

Vrijdag was de laatste les in de klas van Shaun omdat de klas geschrapt werd omdat alleen Mohammed en ik nog overbleven.. Het was een leuke les en leerzaam (we hebben grammatica gedaan). Het 2de deel van de les zijn we naar een terrasje gegaan om wat te drinken met zijn alle. Het was erg gezellig ! :) En Mohammed stond erop dat hij zou betalen en wij niet ( of je komt uit Libië en bent eigenwijs xd). Het was leuk met zijn allen;d ’s Middags zijn we naar het strand geweest en hadden we besloten dat we met zijn alle uit eten gingen bij the Avenue. Was een top avond met een hele groep. Niet iedereen jammer genoeg maar dat waren waarschijnlijk ook te veel mensen ! Daarna zijn we nog wezen stappen en toen een x naar bedje toe. (geen idee hoelaat).

Zaterdag 24-3

Zaterdag zijn we naar Gozo geweest. Was echt heel mooi om te zien. Onze lieve vrienden gingen ook naar Gozo maar dan op eigen voet.. we hoopte ze tegen te komen maar dit was helaas niet zo
Het was een erg leuke dag met een Tourguide die nog steeds te veel praat xd Maar ach kleinigheidje hou je.. ’s Avonds weer wezen stappen natuurlijk :):)

• 02 April 2012 - 22:01

Marcel:

Hé hé, eindelijk weer wat te lezen.....?! Dat krijg je als je het zo druk hebt.....?! Fijn om te lezen dat je veel LEERT en vééél plezier hebt! Ik ben ondertussen wel benieuwd naar de 4e week...!

Nog veel leer- plezier, Marcel xxx

• 06 April 2012 - 09:44

Joyce:

toevoeging:
    Zaterdag 24-3
    En daniel doei moeten zeggen:(