Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. 1ste week - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. 1ste week - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. 1ste week

Door: joycenaarmalta

Blijf op de hoogte en volg Joyce

14 Maart 2012 | Malta, Valletta

Donderdag,
Donderdag school gehad natuurlijk. Met Mirjana naar de administratie gegaan om te zorgen dat ze bij mij op de kamer kon komen. Ze zat in een gastgezin en had het daar totaal niet naar haar zin. Ze zit nu hier bij mij op me kamer en het is super gezellig ! :) We gaan elke avond wat leuks doen met de rest en smiddags vaak ook. Maar terug op donderdag. Na school eventjes spullen in me kamer gedropt. En toen met Danka naar supermarkt gegaan voor brood en nog benodigheden voor me kamer. Toen kwamen we een leuk souvenirs-winkeltje tegen. Daar wat rond gekeken en met de eigenaar gepraat. Hij vertelde dat er veel studenten van ESE kwamen omdat het maar 100-200 meter van school af is. ’s Avonds uiteten geweest alweer ! haha, en toen ben ik naar de bioscoop geweest met de teenagers en Sean (leider van 20). Naar Sherlock Holmes, het was niet een super leuke film… En Sean was in slaap gevallen voor de pauze ;p Dus ben na de pauze naast Sean gaan zitten beetje gepraat en hem wakker gehouden… xD Hij bedankte me omdat ie anders weer in slaap was gevallen.. haha . Het was een gezellig avondje. Toen ik thuis kwam (mijn kamer) ben ik eigenlijk meteen gaan slapen.. Volgende dag weer school..

Vrijdag,

Vrijdag school gehad, wat ik daarna gedaan heb moest ik ff diep over nadenken !
Een rondje gelopen.. Toen een keertje naar Bar Celona gegaan.. Daniel’s verslaving.. (loungebar). En ’s Avonds naar de Burger King gegeten met Danka. Hierna zijn we eventjes Paceville ingegaan.. Toen besloten naar onze kamer te gaan om vervolgens een film te kijken op mijn kamer. We hebben smartpeople gekeken. Is een leuke opzich wel grappige film. Was gezellig, maar Danka was moe dus besloten we hem zaterdag af te gaan kijken. Ik kon nog niet slapen om 1 uur dus nog maar wat tv gekeken. En toen uiteindelijk na 1 uur in slaap gevallen.

Zaterdag,

Zaterdag om half 10 ontbijt gepakt. Met zijn 3en. Na het ontbijt eventjes op skype en msn. Met Maud geskyped en toen met Guusje ! Was egt leuk om ze weer te zien en spreken. Guusje zat vol met vragen en vond het leuk om gek te doen voor de cam. Heb me dood gelachen ! Toen kwam Danka beneden of het nog kwartier mocht duren voordat we de film af gingen kijken van vrijdagavond/ nacht. Natuurlijk vond ik dat geen probleem omdat ik op skype bezig was :). Toen doei gezegt tegen Guusje en Maud en oma van hun. Toen kwam Danka hier, hebben we de film afgekeken. En nog een stukje van American Pie. Toen kwamen we Aida tegen op de gang een Franse. Ze is zaterdag naar huis vertrokken ff emailadressen en facebook uitgewisseld ! Ze zat namelijk bij ons in de klas met extra les. Toen eventjes kamer opgeruimd, (kleren enzo). ’s Middags heb ik samen met Danka op haar vriend gewacht. Die kwam namelijk zaterdag hierheen voor 2 weken maar kan totaal geen engels. Misschien 2 woorden meer dan papa.. maar dan houd het op ! Toen kwam Yvonne beneden internetten, eventjes met haar gepraat. Toen was Danka net 2 minuten terug naar der kamer omdat het zolang duurde voor dat der vriend er was. Toen kwam hij binnenlopen de vrouw van de receptie probeerde hem vanalles uit te leggen en ik zei dat snapt hij waarschijnlijk niet maar dat legt zijn vriendin wel uit dadelijk. Toen zijn we naar barCelona geweest alweer, was er ook een vriend van Daniel bij, was gezellig. We wouden ’s avonds eigenlijk uitgaan in Paceville maar hebben we niet gedaan, Mirjana was moe Daniel zocht t niet en Danka en der vriend bleven thuis. Omdat hij moe was. Dus een rustig avondje gehad wat gepraat met Mirjana en gemsnt en geskyped.

Zondag,

Weer om half 10 ontbijt gaan halen. Toen hebben we besloten om naar Valetta te gaan ’s middags. Om half 2 de bus gepakt ongeveer. We waren precies optijd ook al wisten we niet hoelaat de bus kwam ! Goede timing hebben wij he ! haha.
In Valetta wat rond gelopen en wat foto’s gemaakt. Ook weer de grootste lol gehad. Danka wou een foto met de kanonnen, dus ze ging er opstaan maar dat vond de politie niet zo een goed idee. Dus moest ze de foto verwijderen en er alleen naast gaan staan ! ( de foto’s krijg ik nog staan op Danka haar camera ). Toen zijn we wat gaan eten in Valetta, dat was niet zo een groot succes.. Daniel en Danka hadden allebei het zelfde besteld, een pasta. Maar daar zat totaal geen smaak aan.. Ik en Mirjana hadden allebei een pizza. Maar die was ook niet helemaal geweldig.. Achja weten we dat voor de volgende keer ! Toen we terug kwamen voelde ik me ook niet helemaal lekker.. Dus ben ik op bed gaan liggen filmpje gekeken en in slaap gevallen. Werd pas weer wakker toen Mirjana terug was.. Eventjes een boterham gegeten en toen maar gaan slapen…

  • 14 Maart 2012 - 23:18

    Marcel:

    Hé,hé na 3 keer het verhaal van woensdag gelezen te hebben (grapje) weer een kei leuk verhaal! Fijn dat je het kei gezellig hebt, en veel engels kan spreken...!?! Het schrijven in het Nederlands gaat je ook erg goed af!! Tot het volgende verhaal......??!!

    Groetjes Marcel

  • 15 Maart 2012 - 19:13

    Martin Rijkers:

    Heb je verslag gelezen, ben dus weer bij, Greetings from Martin and Family, knap he!

  • 20 Maart 2012 - 07:33

    Nanette:

    Hé Joyce,
    klinkt goed daar allemaal! Veel plezier en paardengroeten van ons!!
    Fam. Dekkers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

nog maar 5 dagen:(

08 April 2012

4de week

01 April 2012

derde week

20 Maart 2012

2de week

14 Maart 2012

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. 1ste week
Joyce

Actief sinds 24 Feb. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 10469

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 14 April 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: