Nog maar 1 weekje - Reisverslag uit Landhorst, Nederland van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu Nog maar 1 weekje - Reisverslag uit Landhorst, Nederland van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 weekje

Door: joycenaarmalta

Blijf op de hoogte en volg Joyce

26 Februari 2012 | Nederland, Landhorst

Hee allemaal !

Op 4 maart vertrek ik naar Malta voor 6 weken. Via deze blog hou ik jullie een beetje op de hoogte hoe het gaat.

Over 1 weekje is het al zover. Op naar Malta, spannend. Nog alle spullen pakken en bij elkaar zoeken. Donderdag tot zaterdag nog ff werken en zaterdag alvast gedag zeggen tegen iedereen.
Zaterdagnacht uiteraard wel nog stappen! Kan niet weg zonder een laatste keer voor 6 weken te gaan stappen met mijn lieve vrienden !

Heb er zin in !

• 02 Maart 2012 - 23:04

Marcel:

Fijn dat je er zin in hebt! het is nog wel effe stressen voordat het zover is en 20 kg in de koffer is toch wel wat weinig (of je wilt meer meenemen dan er mee mag aan kg.) maar dik in de kleren vertrekken doen er ook meer...!