nog maar 19 uur... - Reisverslag uit Landhorst, Nederland van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu nog maar 19 uur... - Reisverslag uit Landhorst, Nederland van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu

nog maar 19 uur...

Door: joycenaarmalta

Blijf op de hoogte en volg Joyce

03 Maart 2012 | Nederland, Landhorst

Koffer gepakt.. Eindelijk zit er niet te veel in !
morgen wel met wat extra kleren het vliegtuig instappen anders was het wel teveel...
Ik heb er steeds meer zin in, maar het is wel spannend!
Vanavond nog eventjes lekker stappen in time out met mijn maatjes. Wat zeker weer top wordt !
Ik voel mezelf ook weer bijna 100% fit. Ben afgelopen daagjes wat ziek geweest..
Ik zal aan jullie denken maar eerst nog eventjes mijn kamer opruimen... Jaja mama heeft toch nog eisen ! haha.
En dan nog ff mijn muziek en een paar films op mijn ipod zetten.
Iemand nog suggesties voor een leuke film die ik nog ff kan downloaden voor int vliegtuig?
anders wordt het american pie ! haha.

Tot snel !


  • 04 Maart 2012 - 13:47

    Toanne:

    Hey Joyce!!

    Heeel veel plezier in Malta!
    Het is een hele ervaring maar het zal je zeker goed doen!! Ben wel een beetje jaloers hoor ;)

    Geniet ervan!!

    Gr. Toanne

  • 06 Maart 2012 - 15:57

    Jolanda Cornelissen:

    Hoi Joyce,

    Hopelijk ben je goed aangekomen op Malta. We hopen gauw van je te lezen. Veel plezier.
    Groetjes, Jolanda.

  • 06 Maart 2012 - 20:48

    Anke Schilderink:

    Haha was het niet warm in Malta met wat extra kleding aan..?
    pfff ik had het niet meer op Mallorca toen met mijn 3laagse outfit!

    leuk dat je gewoon wifi hebt en we dus zo nu en dan ff kunnen whatsappe! ;)
    hou me op de hoogte..

    liefs,, xx
    Iemand ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Landhorst

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

nog maar 5 dagen:(

08 April 2012

4de week

01 April 2012

derde week

20 Maart 2012

2de week

14 Maart 2012

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. 1ste week
Joyce

Actief sinds 24 Feb. 2012
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 10476

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 14 April 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: