Woensdag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu

Woensdag

Door: joycenaarmalta

Blijf op de hoogte en volg Joyce

12 Maart 2012 | Malta, Valletta

Haaaj !!
daar ben ik weer !

okee ik zal maar weer meteen beginnen..
Ook al wordt deze niet zolang als de vorige denk ik want dat duurt me veelsteeeeee lang ! (geen geduld...)

Woensdag;
Woensdag morgen les gehad.
Woensdag na de middag ook les gehad tot half 3.
Toen naar kamer gegaan met het voornemen om verhaal te typen..
Maar had er niet zo veel zin in dus maar de tv aangezet aan gaan slapen voor 1 uurtje.. Toen nieuwe poging gedaan die opzich half gelukt was..
Toen kwam danka aan me deur met de vraag waar en wat we gingen eten. Uiteindelijk besloten dat we met zijn vieren naar Bella Napoli gingen. Was lekker en gezellig ! :) Wel een beetje veel voor me dus niet alles opgegeten.. ( dat heb je vaak hier! )
Daarna eventjes op danka haar kamer geweest gepraat enzo ! was gezellig:) Toen ben ik me klaar gaan maken voor nightlife! Toen maar weer naar boven gelopen Danka voelde zich niet goed dus maar opzoek gegaan naar Daniel en Mirjana kwam ik Irina tegen dus met Irina naar Studentparty gelopen. Daar uiteindelijk Daniel en Mirjana gevonden. En nog een paar andere. Was super gezellig maar de muziek niet ! dus maar doorgegaan naar Native Bar. DAT IS ZOO CHILL ! ;p nog gedanst enzo.. en toen maar een x naar huis gegaan slapen..