Woensdag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu

Woensdag

Door: joycenaarmalta

Blijf op de hoogte en volg Joyce

12 Maart 2012 | Malta, Valletta

Haaaj !!
daar ben ik weer !

okee ik zal maar weer meteen beginnen..
Ook al wordt deze niet zolang als de vorige denk ik want dat duurt me veelsteeeeee lang ! (geen geduld...)

Woensdag;
Woensdag morgen les gehad.
Woensdag na de middag ook les gehad tot half 3.
Toen naar kamer gegaan met het voornemen om verhaal te typen..
Maar had er niet zo veel zin in dus maar de tv aangezet aan gaan slapen voor 1 uurtje.. Toen nieuwe poging gedaan die opzich half gelukt was..
Toen kwam danka aan me deur met de vraag waar en wat we gingen eten. Uiteindelijk besloten dat we met zijn vieren naar Bella Napoli gingen. Was lekker en gezellig ! :) Wel een beetje veel voor me dus niet alles opgegeten.. ( dat heb je vaak hier! )
Daarna eventjes op danka haar kamer geweest gepraat enzo ! was gezellig:) Toen ben ik me klaar gaan maken voor nightlife! Toen maar weer naar boven gelopen Danka voelde zich niet goed dus maar opzoek gegaan naar Daniel en Mirjana kwam ik Irina tegen dus met Irina naar Studentparty gelopen. Daar uiteindelijk Daniel en Mirjana gevonden. En nog een paar andere. Was super gezellig maar de muziek niet ! dus maar doorgegaan naar Native Bar. DAT IS ZOO CHILL ! ;p nog gedanst enzo.. en toen maar een x naar huis gegaan slapen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

nog maar 5 dagen:(

08 April 2012

4de week

01 April 2012

derde week

20 Maart 2012

2de week

14 Maart 2012

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. 1ste week
Joyce

Actief sinds 24 Feb. 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 10474

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 14 April 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: