Dinsdag, - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu Dinsdag, - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu

Dinsdag,

Door: joycenaarmalta

Blijf op de hoogte en volg Joyce

10 Maart 2012 | Malta, Valletta

Hee !
Okee nu eindelijk een ander verhaal erbij.
Heb er geen tijd voor gehad.

Dinsdag;

Dinsdag tot half 3 was niet bijzonder. van 9 tot half 3 ongeveer les gehad.
Was leuk en ging kei goed.
Was wel snel klaar met alles..
Toen ik vrij was naar de receptie voor studenten geweest, over uitstapjes enzo. Moet altijd even laten weten hoe het gaat en hoe ik het vind en of ik iets wil ofzo.
Jaja der wordt heel goed voor me gezorgd !
Toen zag ik Kelly zitten en met kelly gepraat. Ze vroeg of ik ook mee naar Valetta ging, en ik had eigenlijk niet in de planning. Maar gevraagd aan Samet of ik nog mee kon en dat kon. Dus zijn we naar Valetta gegaan. Was heel erg mooi om te zien. Maar de tour guide (gids als vertaling voor papa), praatte iets te veel.. en over dingen die niet egt heel interessant zijn.. Zo hebben we misschien wel 3 kwartier voor een kathedraal gestaan waarbij hij vertelde over hoe verschillende beelden en schilderijen er uit zien. Het was dus een beetje saai en ik was niet de enige die dat vond.. Maar we stonden beschut tussen de gebouwen en er was dus geen zon die je warm hield :( Oftewel, ik had het koud.
Maar we mochten niet verder dan 10 meter van Samet af om de zon op te zoeken totdat de gids klaar was met zijn verhaal.. anders was ie bang dat ie ons kwijt zou raken... We waren namelijk gewoon bij de groep en toen zagen we een mooie telefooncel en we wouden er een foto van ! hij was 10 meter van de groep af en de gids was aan het vertellen.. Dus wij gewoon foto's gemaakt en terug gelopen. Zegt Samet, dat we te laat bij de groep waren dus wij uitgelegd we hebben de eerste paar minuten geluisterd en toen zagen wie die telefooncel en we wouden er een foto mee. Kijk maar a fijn hij geloofde ons en kon er om lachen! (Samet is een groepsleider van 23 hijs gezellig en heeft goede humor !) Maar ik en Kelly besloten dat we niet verder dan 10 meter van Samet zouden gaan omdat hij anders bezorgd was. (Wel lief toch?)
Toen vroeg ik aan Pablo (andere leider, hij is maandag hier opschool begonnen en dus best wel stil, nu niet meer omdat wij natuurlijk steeds tegen hem zeiden dat ie niet zo Boring moest doen ! haha) Heb veel foto's gemaakt, staan op facebook omdat het hierop niet lukt of ik te weinig geduld heb !
Op begeven moment vond een japans meisje een plekje waar het warmer was dus zijn we daar gaan staan. (het is warmer hier dan in nederland ik weet het.. maar toch ik had het koud.. xd)
Toen begon de rest te lachen omdat wij daar stonden te kou kleumen ! haha. Toen de wandeling met meer luisteren dan lopen was afgelopen stapte we de bus in richting school. Samet ging voor bij de buschauffeur zitten en wou zaten achter hem. We waren foto's aan het kijken die we gemaakt hadden. en ook van andere dagen en van thuis van elkaar (kelly en ik). Toen kwam ik op het idee om een foto van Samet te maken. dus samet keek omhoog en het is egt een rare foto geworden maar hij is wel grappig ! haha. Dinsdag avond, zijn we met zn 4en uit eten geweest (Danka, Mirjana, Daniel en ik). Toen zoude ik en Danka misschien nog film gaan kijken maar Danka was te moe dus niet meer gedaan..
dat was mijn dinsdag ! :P
En nu gai k me in sneltrein tempo klaarmaken voor vnavond !

Tot snel !

  • 11 Maart 2012 - 13:27

    Rob Schuurmans:

    Hey Joyce.

    Ik kijk na lange tijd ook eens op mijn Hyve. Knappe keuze om te gaan en mooi om je verslag te lezen.

    Groet, Rob

  • 11 Maart 2012 - 18:24

    Patricia:

    Heey,
    Ik zit er over na te denken om ook deel te nemen, maar dan in de zomer. Heb je veel vrijheid of zijn ze streng? Wat zijn ongeveer de leeftijden en is het erg al je alleen komt? Sorrie voor alle vragen, veel plezier nog!
    Kusjesx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

nog maar 5 dagen:(

08 April 2012

4de week

01 April 2012

derde week

20 Maart 2012

2de week

14 Maart 2012

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. 1ste week
Joyce

Actief sinds 24 Feb. 2012
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 10478

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 14 April 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: