A short message. - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu A short message. - Reisverslag uit Valletta, Malta van Joyce Rijkers - WaarBenJij.nu

A short message.

Door: joycenaarmalta

Blijf op de hoogte en volg Joyce

06 Maart 2012 | Malta, Valletta

Hallo iedereen !

Ik ben goed aangekomen op Malta. En heb het erg goed naar mijn zin !
Ik ga zo meteen uiteten met Danka, ze verblijft in de zelfde resedentie als mij. Ze is 32 maar dat zou je niet zeggen haha ! Ze komt uit slowakije.
Maar ik ga later vanavond een lang verhaal posten... dus dat komt helemaal goed !
Ik ga me nu ff klaar maken en dan op zoek naar de plek die Danka heeft uitgekozen ! (Haar orientatie is niet zo super goed !)

tot snel !!!

xxx

  • 06 Maart 2012 - 19:12

    Marcel:

    He, he eindelijk ook hier een berichtje...! Ik ben erg beniewd naar je langer verhaal. Smakelijke eten (wat heb je geeten??) en tot binnenkort!

    Veel plezier en engelse les, groetjes Marcel xxx

  • 07 Maart 2012 - 13:56

    Ikzelff:

    Of toch vanavond pas.. xd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

nog maar 5 dagen:(

08 April 2012

4de week

01 April 2012

derde week

20 Maart 2012

2de week

14 Maart 2012

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. 1ste week
Joyce

Actief sinds 24 Feb. 2012
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 10473

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 14 April 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: